28 Ocak 2016 Perşembe

Umre aşıkları buraya

Umre ibadetini bir kere yaptığınız zaman artık o aşkın içine bir kere düşmüşsünüzdür ve geri dönüş yoktur  Umre Turu  bitmeyen bir yolculuktur,  aşk ile başlar gurbet ile devam eder hasret ve ümit ile ara verilir. Biter demiyorum çünkü hiç bir zaman bitmeyecek bir rüyadır umre turu.

Hiç unutmadım ilk kez hac yaptığımda oradaki zorluklar başıma gelenlerden dolayı bir daha hayatta gitmem diyordum ama Türkiye'ye geldikten sonra oturup şöyle bir düşündüm ve hamdolsun bu işime hallettim dedim kendi kendime fakat kafamda karışıktı biraz saklamıştım,  aradan biraz zaman geçti sonra baktım özlüyorum ister istemez yeniden gitmek istiyorum içimde bir ateş yanıyor ama o an için elimden gelen birey yoktu.  Bir daha gitmem demiştim ama sonra 4 kere daha gitmeme Allah teala izin verdi ama halen diyorumki bundan sonra kaç kere daha giderim diye düşünmediğim bir günüm daha yok.

Http://www.Umreturu.Biz



Netfırtına Seo Hizmetler Tel : 0212 909 35 14

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder